piątek, 20 września 2013

nawet pietruszka może być inspiracją ...

No i stało się - założyłam bloga !!
Nic tego wcześniej nie zapowiadało ...
ale właśnie przed chwilą krojąc pietruszkę żeby zrobić zapasy na zimę zrobiłam zdjęcie ...



























i to ono zainspirowało mnie żeby założyć tego bloga
Chciałam się tym zdjęciem podzielić z innymi ale nie bardzo wiedziałam gdzie go wkleić ...
i tu mnie olśniło że najlepszym miejscem będzie właśnie blog




























teraz do pietruszki doszła kawka i mam bloga !!
o czym będzie ??
pewnie o mnie ...
więc będzie się działo ...

4 komentarze:

  1. Nareszcie!
    Masz już pierwszą czytelniczkę ;-)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super !!
      cieszę się bardzo !!
      i pozdrawiam ciepło
      kasia

      Usuń
  2. Witam i pozdrawiam, czytelniczka numer 2...

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jak miło ... witam ciepło czytelniczkę nr 2 !!
    to w sumie jest nas już 3 hi hi

    OdpowiedzUsuń